ILMAINEN toimitus yli 59€ tilauksiin!
ASIAKASPALVELU 010 322 9100
Hae
0Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Product was successfully added to your shopping cart.

Usein kysytyt kysymykset eli Kipkopin FAQ

Toimitatteko kengät tosiaan alkuperäispakkauksissa, enkö saisi tuotteen halvemmalla ilman laatikkoa?

Kyllä ja ei. Toimitamme kaikki korkokengät ja saappaat aina alkuperäispakkauksissa eikä pakkauksien poisjättäminen ole mahdollista. Tämä siksi, että voimme taata kenkien virheettömän ja koskemattoman laadun myös silloin kun avaat meiltä tulleen pakettisi. Tiedämme, että toiset verkkokaupat myyvät samoja kenkiä ilman alkuperäispakkausta. Tiedämme myös että varsinkin kiiltävien kiiltonahkakenkien pinnat naarmuttuvat käytetyn näköiseksi kun esim. pitkät reisisaappaat hiertävät toisiaan vasten kuljetuksessa. Haluamme taata laadun kaikissa olosuhteissa ja uskomme että arvostat laatua.

Voinko noutaa (tai palauttaa) tilauksen suoraan Oulun myymälästä?

Kyllä. Jos tavaraa on nettikaupan varastossa, se löytyy myös Oulun myymälästä. Voit sovittaa kaikki tuotteemme ennen ostopäätöstä paikan päällä. Voit tilata haluamasi tuotteet verkosta ja noutaa lähetyksen myymälästä. Noutotilaus on aina täysin veloitukseton. Kello 13.00 mennessä tehdyt tilaukset ovat noudettavissa vielä saman päivän aikana. Katso Oulun myymälän aukioloajat tästä Verkosta tilattuja ja myymälästä noudettavia tilauksia koskevat normaalit verkkokaupan palautus- ja vaihtomahdollisuudet. Voit myös sovittaa tilaamasi tuotteet heti myymälässä ja halutessasi vaihtaa ne vaikka eri kokoon tai väriin. Voit myös palauttaa kaikki tilaukset Oulun myymälään. Tervetuloa!

Voinko käydä sovittamassa kenkiä- ja tai vaatteita tai ihan mitä tahansa Oulun myymälässä?

Kyllä. Jos tavaraa on nettikaupan varastossa, se löytyy myös Oulun myymälästä. Voit sovittaa kaikki tuotteemme ennen ostopäätöstä paikan päällä. Voit ostaa ne heti mukaasi käyttäen yleisimpiä maksutapoja (käteinen, maksuaikakortit ja luottokortit) Tervetuloa!

Voinko maksaa ostokseni nettikaupassanne American Expressillä eli Amexilla?

Valitettavasti et. American Express -maksua kysytään todella vähän joten tämä maksutapa ei ole tuettujen maksutapojen joukossa.

Minulla on blogi, voinko kirjoittaa teistä jutun?

Kyllä voit. Mikäli haluat kysyä meiltä jotain, vastaamme kysymyksiisi sähköpostitse tai puhelimitse. Kenkäkaupastamme kirjoittaminen on jopa suotavaa. Kuuntelemme myös kritiikkiä herkällä korvalla. Jos haluat meiltä tuotteita sovitukseen ja blogiarviointiin, voidaan siitä sopia myös erikseen. Kuitenkin jos kirjoitat meistä ja saat meiltä tuotteen sovitettavaksi tai omaksesi, on siitä aina mainittava blogitekstin yhteydessä

Järjestän tapahtuman jossa voisitte myydä kenkiänne, haluaisitteko osallistua?

Osallistumme erittäin mielellämme jos vain saamme aikataulumme sopimaan. Otathan meihin yhteyttä mahdollisimman pian kun tapahtumasi aikataulu on lyöty lukkoon.

Voiko teille soittaa puhelimella?

Kyllä voit soittaa. Numeromme on 010 322 9100

Miten voitte toimittaa kengät niin nopeasti? Kilpailijallanne toimitus kesti yli monta päivää

Meillä on oma varasto ja se on Suomessa. Kaikki kaupassamme myytävät mallit ovat aina varastossamme ja näin voimme palvella teitä nopeasti, joka on hyvää asiakaspalvelua. Myös vaihdot sujuvat tällöin sopivasti, mikäli vaihdossa toivomaasi kokoa on vielä varastossamme jäljellä.

Miksi teillä ei ole kokoa 42 varastossa? (sama vastaus kokoon 35)

Valikoimassamme on tällä hetkellä pääsääntöisesti naisten koot 37-41 riippuen kenkämalleista. Tilaamme jatkossa malleja myös alkaen koosta 35 ja päättyen kokoon 44 joten jatkossa kaikki voivat ostaa ja käyttää näyttäviä ja korkeita kenkiä. Kaikista kenkämalleistamme ei valitettavasti ole saatavilla todella pieniä tai isoja kokoja, koska valmistaja ei niitä valmista tai ne voivat olla jo myyty loppuun

Millaisilla korkokengillä kannattaisi harjoitella kävelemään?

Jos sinulla on aikaa ja innostusta niin ihan millä vain. Mutta suosittelemme aloittamaan mahdollisimman matalakorkoisilla korkokengillä ja kun kävely alkaa sujua niin voit siirtyä korkeampiin kokokenkiin. Mikäli sinulla on jo kalenterissasi tilaisuus johon haluat korkeat korot, suosittelemme ns. platform -kenkiä. Platform -malleissa myös päkiäsi on korkeammalla joka pienentää reippaasti koron korottavaa vaikutusta. Samalla voit myös lisätä kenkiisi päkiätyynyt, jotka tukevat jalkaasi korkokengässä.

Voinko tilata kengät postiennakolla? Minulla ei ole pankkitunnuksia tai luottokorttia.

Emme myy kenkiä tai saappaita postiennakolla. Ihan vain siksi, että niitä jätettiin niin paljon noutamatta joten päätimme poistaa postiennakon käytöstä. Halutessasi voit tilata kengät ennakkolaskulla, jonka voit maksaa meille ennen toimitusta. Maksutapahtuman kirjauduttua toimitamme heti lähetyksesi. Tämä viivästyttää toimitusta kuitenkin muutaman päivän pankkiviiveen vuoksi

Mistä saatte kenkäkuvat?

1.12.2011 alkaen olemme kuvanneet kaikki tuotekuvamme itse. Siihen saakka olemme käyttäneet pääsääntöisesti valmistajien kuvia. Olemme halunneet panostaa tuotteiden valokuvaukseen, koska haluamme että voitte tehdä ostopäätöksen oikeiden tuotteiden perusteella. Mallikuvat ovat aina mallikuvia. Kuvamme on otettu myynnissä olevista kengistä eikä puunatuista protomalleista. Tämän ansiosta näet jo kuvasta mitä olet tilaamassa, näin kuva vastaa aina oikeaa tuotetta.

Sopiiko kengät xx minulle?

Emme tiedä. Mutta mikäli haluat niin otamme sinulle pyynnöstäsi tarkempia mittoja kengistä ja niiden oikeista koosta.

Miksi kengistä ei ole sisäpohjan mittoja?

Valmistajat eivät ilmoita tuotekohtaisia sisämittoja ja kilpailijatkin usein kopioivat ne yleisistä kokotaulukoista. Yleiset kokotaulukot toki antavat suuntaa, mutta käytännössä jokainen kenkämalli pitäisi mitata erikseen. Tämä ei ole aina mahdollista, koska kengistä ei välttämättä irtoa pohjallinen mitattavaksi tai kenkä on niin umpinainen että mittaa ei luotettavasti voi ottaa

Saisinko kuvani esille verkkokauppaanne?

Kyllä jos kuvassasi on meillä myynnissä olevat kengät. Lähetä kuvasi meille sähköpostitse osoitteeseen palvelu@kipkop.fi niin sovitaan kuviesi julkaisusta. Voit myös käydä lisäämässä kuvasi Facebook-sivullemme ihan itse. Tykkääjämme katselevat mielellään upeita kenkäkuvia.

Mitä on keinonahka tai keinomateriaali?

Keinonahka on synteettisestä materiaalia jonka valmistukseen ei ole käytetty eläinperäistä nahkaa. Keinonahan käyttöominaisuudet ovat todella lähellä oikeaa nahkaa. Kosteuden kestävyys on keinonahassa usein parempi kuin oikeassa nahassa. Laadukasta keinonahkaa on vaikea erottaa aidosta. Kerromme aina kenkiemme kohdalla mistä materiaalista kenkämme ovat valmistettu, joten muista lukea koko tuotekortti alas saakka.

Miten keinonahkakenkiä hoidetaan?

Keinonahkakengille on olemassa nykyään omia hoitoaineita. Älä usko kun netissä kirjoitetaan ettei keinonahkakenkiä voi hoitaa tai suojata. Kiiltonahkaisiin PVC-kenkiin suosittelemme PVC-kiillotussprayta, joka palauttaa alkuperäisen kiillon. Mattapintaisiin keinonahkakenkiin voit käyttää esim. kiillotussientä ja synteettisen materiaalin hoitoon tarkoitettua silikonisientä tai hoitovaahtoa.

Myyttekö keinonahkakenkien hoitoainetta?

Kyllä. Kurkkaa kenkien hoitoaineet täältä

Kengissäni on liimatahra. Kuinka toimitaan?

Erittäin harmillista! Onneksi tilanteen voi kuitenkin vielä pelastaa. Kenkiin jää satunnaisesti valmistusprosessissa liimajälkiä. Valmistajat kuten Pleaser pyytävät poistamaan liimajäljet Zippo-bensiinillä. Liimajäljet kyllä irtoavat.

Maksaako VIP-asiakkaaksi rekisteröityminen?

Kipkop Storen VIP-asiakkaaksi liittyminen ei maksa mitään, se on täysin ilmaista ja erota voit veloituksetta koska tahansa

Miten saan ilmaiset toimituskulut?

Kun ostoskorisi saldo ylittää kulloinkin voimassa olevan ilmaisen toimituksen rajan, saat käyttöösi ilmaiset toimituskulut. Vilkaise ajankohtaiset kampanjarajat vaikka toimitushinnastostamme

Jos tulen Oulun myymälään, mihin voin pysäköidä auton?

Suoraan oven edessämme on kolme 30min kiekkopaikkaa. Lisäksi Nummikadun puolella on kaksi Kipkop -tarroin varustettua autopaikkaa jotka on varattu juuri sinulle. Tervetuloa!