ILMAINEN toimitus yli 59€ tilauksiin!
ASIAKASPALVELU 010 322 9100
Hae
0Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Product was successfully added to your shopping cart.

Tuotteiden vaihto ja palautus

Palauttaminen on ilmaista, kun toimit ohjeidemme mukaisesti!

 

Kun palautat meille tuotteita, toimi seuraavasti:

  • Pakkaa tuote aina takaisin alkuperäiseen myyntipakkaukseen sekä alkuperäiseen tai vähintään vastaavaan erilliseen lähetyspakkaukseen. Älä lähetä tuotetta takaisin ilman erillistä lähetyspakkausta, koska myyntipakkaus vaurioituu.
  • Ilmoita palautuksestasi sähköpostitse palvelu@kipkop.fi jotta tiedämme odottaa palautustasi
  • Pakkaa aina pakettiin mukaan täytetty palautuskaavakkeemme ja sulje pakkaus huolella
  • Matkahuollon Lähellä paketit: Palauta lähetys mihin tahansa lähikauppaan (Siwa, Valintatalo) tai mihin tahansa Matkahuollon terminaaliin. Säilytä paketin päällä alkuperäinen rahtikirja tai korvaa se Matkahuollon asiakaspalautustunnuksella 9516179
  • Postin Pakettiautomaattipaketit: Palauta lähetyksesi palautusajan puitteissa mihin tahansa Postin pakettiautomaattiin. Käytä palautukseen samaa koodia jolla noudit paketin automaatista.


Tarkemmat ohjeet:

Huomioithan, että palautettavat tuotteet tulee olla aina alkuperäisissä myyntipakkauksissa tai tuotepusseissa, tuotenumeroiden tulee vastata palautettavaa tuotetta ja tuote pysyy täydellisessä myyntikunnossa ja vastaa uutta. Älä sekoita tuotepusseja pakatessasi, vaan palauta tuotteet niille kuuluvissa tuotepakkauksissa ja/tai pusseissa, aivan kuten mekin lähetimme tuotteet sinulle. Laatikossa ja/tai pussissa olevan tuotekohtaisen numeron tulee olla sama kuin tuotteessa. Mikäli tuote saapui tuotepussissa, sulje tuotepussi ennen lähettämistä. Mikäli tuotteet eivät ole pusseissa, emme vastaanota palautusta.

Tuotepalautuksen saavuttua tarkastamme tuotteen ja käsittelemme palautuksesi toivomallasi tavalla. Mikäli meillä on jotain kysyttävää tai tuote ei ole uutta vastaavassa palautuskunnossa tai sitä on käytetty, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.


Tuotteiden palautusoikeus

Kaikilla Kipkop Storen tuotteilla on 14 vuorokauden veloitukseton palautusoikeus kun toimit näiden palautusohjeiden mukaisesti. Poislukien naisten alusasuihin rinnastettavat tuotteet sekä sukat ja sukkahousut. Sukkien ja sukkahousutuotteiden sekä alusasuihin rinnastettavien tuotteiden tuotepakkaukset tulee olla sinetöityjä sekä täysin avaamattomia. Avattuja pakkauksia emme hyvitä emmekä vaihda, koska tuotteillamme on korkea hygieniatasoja emmekä voi muuten varmistua tuotteen käyttämättömyydestä.

Palautettavan tuotteen tulee olla täysin uutta vastaava, käyttämätön ja muuttumaton sekä pakattu täysin alkuperäiseen pakettiin alkuperäisillä pakkaustäytteillä. Tuotetta voi sovittaa ja kokeilla, mutta ei missään tapauksessa ottaa käyttöön. (ei koske alusasuja, sukkia tai sukkahousuja) Hyvitämme halutessasi maksamasi kauppasumman täysimääräisenä takaisin tilillesi tai maksukortillesi. Mikäli maksat tilauksesi laskulla, hyvitämme palautuksesta laskun pois osittain tai kokonaan.

Jos palautat tuotteen ilman alkuperäistä pakkausta tai pakkauksen sisältö ei ole täydellinen ja uutta vastaava, vähennämme palautussummasta vähintään -50% koska tuotetta ei voi enää myydä virheettömänä. Uutta vastaamattoman tuotteen palautamme takaisin lähettäjälle ja veloitamme palautus- sekä toimituskuluina vähintään 15 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia.

Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Kokonaan noutamatta jätetyistä tuotteista veloitamme lähetys- sekä palautuskuluina vähintään 15 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia.


Tuotteiden vaihto

Toivomme tilaamasi tuotteen sopivan jalkaasi ja käyttöösi. Palautusehdot täyttävän sopimattoman tuotteen palauttaminen on ilmaista käyttäen samaa toimitustapaa jolla tilasit lähetyksen. Matkahuollon Lähellä-paketin voi palauttaa kauppaan, josta lähetys on noudettu sekä mihin tahansa Matkahuollon toimipaikkaan.

Mikäli haluat vaihtaa saamasi tuotteen, käytä Kipkop Pikavaihto –vaihtopalveluamme. Käy verkkokaupassamme www.kipkop.fi ja tee kokonaan uusi tilaus korvaavasta tuotteesta. Valitse haluamasi maksutapa ja maksa tilaus normaalisti. Tilauksesi käsitellään Kipkop Storessa ja toimitetaan 2-3 arkivuorokauden kuluessa. Rastita palautuskorttiin Kipkop Pikavaihto ja palauta tuotteesi meille palautusohjeen mukaisesti. Hyvitämme pois palautuvan tuotteen laskun tai maksamme kauppasumman takaisin tilillesi. Kipkop Pikavaihdolla saat tuotteen nopeammin ja ilman riskiä tuotteen loppumisesta palautuskäsittelyn aikana. Pikavaihto on sinulle toimituskuluton yhden vaihto- ja palautuskerran per tilaus kun vaihdat tuotteen isompaan/pienempään kokoon tai eri väriin samasta tuotteesta.

Voit vaihtaa tuotetta niin usein kuin haluat. Ensimmäisen vaihtokerran palautus ja lähetyskulut maksamme me ja seuraavat vaihtokerrat maksat itse pakettia lähettäessäsi. Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotenimikkeen kokonaan eri tuotteeseen, tilaus käsitellään uutena tilauksena.


Tuotevirheen korjaaminen

Jos tuote on laatuseurannastamme huolimatta vioittunut tai väärä, ilmoita virheestä välittömästi asiakaspalveluumme palvelu@kipkop.fi. Kerro myös kuinka toivot meidän menettelevän virheen korjaamisessa. Luonnollisesti vaihdamme tai korjaamme viallisen tuotteen, mutta halutessasi saat myös rahasi takaisin. Mikäli haluat hyvityksenä rahasi takaisin, kerro meille tilinumerosi palautusta varten.

 

Palautustunnus

Jos tarvitset käyttöösi Matkahuollon palautustunnuksemme, se on 9516179. Palautusosoitteemme on Kipkop Store, Aleksanterinkatu 49, 90100 OULU. Postin palautustunnuksena toimii Smartpost -automaatin noutotunnuksesi.