ILMAINEN toimitus yli 59€ tilauksiin!
ASIAKASPALVELU 010 322 9100
Hae
0Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Product was successfully added to your shopping cart.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Toimitatteko kengät tosiaan alkuperäispakkauksissa, enkö saisi tuotteen halvemmalla ilman laatikkoa?

Kyllä ja ei. Toimitamme kaikki korkokengät ja saappaat aina alkuperäispakkauksissa eikä pakkauksien poisjättäminen ole mahdollista. Tämä siksi, että voimme taata kenkien virheettömän ja koskemattoman laadun myös silloin kun avaat meiltä tulleen pakettisi. Tiedämme, että toiset verkkokaupat myyvät samoja kenkiä ilman alkuperäispakkausta. Tiedämme myös että varsinkin kiiltävien kiiltonahkakenkien pinnat naarmuttuvat käytetyn näköiseksi kun esim. pitkät reisisaappaat hiertävät toisiaan vasten kuljetuksessa. Haluamme taata laadun kaikissa olosuhteissa ja uskomme että arvostat laatua.


Voinko maksaa ostokseni nettikaupassanne American Expressillä eli Amexilla?

Valitettavasti et. American Express -maksua kysytään todella vähän joten tämä maksutapa ei ole tuettujen maksutapojen joukossa.


Minulla on blogi, voinko kirjoittaa teistä jutun?

Kyllä voit. Mikäli haluat kysyä meiltä jotain, vastaamme kysymyksiisi sähköpostitse tai puhelimitse. Kenkäkaupastamme kirjoittaminen on jopa suotavaa. Kuuntelemme myös kritiikkiä herkällä korvalla.


Järjestän tapahtuman jossa voisitte myydä kenkiänne, haluaisitteko osallistua?

Osallistumme erittäin mielellämme jos vain saamme aikataulumme sopimaan. Otathan meihin yhteyttä mahdollisimman pian kun tapahtumasi aikataulu on lyöty lukkoon.


Voiko teille soittaa puhelimella?

Kyllä voit soittaa. Numeromme on 010 322 9100


Haluasin tilata vaimolleni yllätyksenä kiiltonahkasaappaat, mutta voitteko toimittaa ne eri lähettäjänimellä jotta yllätys säilyy?

Kyllä voimme. Kun teet tilausta verkkokaupassamme, voit valita rastin ruutuun "toimitus eri lähettäjänimellä"


Mistä hankitte Pleaser -kenkänne? Ovatko ne varmasti virallista reittiä tuotuja?

Olemme valtuutettu Pleaser -maahantuoja. Ostamme Pleaser -kenkämme suoraan valmistajalta Yhdysvalloista ja tuomme ne itse maahan. Suorat suhteet valmistajaan antavat meille mahdollisuuksia entistä parempaan palveluun.


Haluaisin tilata tietyn malliset Pleaserin kengät joita ei ole verkkokaupassanne, tilaatteko ne minulle?

Kyllä. Mutta tähän liittyy riski. Mikäli kengät eivät olekaan sinulle sopivat ja haluat vaihtaa ne esim. isompaan tai pienempään, vaihto kestää noin kuukauden. Tämän vuoksi toimimme siten, että voit jättää meille tuotetoivomuksen, ja suosituimmat korkokengät ja saappaat otamme varastovalikoimaamme. Näin saat kenkäsi myös helposti vaihdettua jos koko ei olekaan jalkaasi sopiva.


Miten voitte toimittaa kengät niin nopeasti? Kilpailijallanne toimitus kesti yli kuukauden

Meillä on oma varasto ja se on Suomessa. Kaikki kaupassamme myytävät mallit ovat aina varastossamme ja näin voimme palvella teitä nopeasti, joka on hyvää asiakaspalvelua. Myös vaihdot sujuvat tällöin sopivasti, mikäli vaihdossa toivomaasi kokoa on vielä varastossamme jäljellä.


Miksi teillä ei ole kokoa 42 varastossa? (sama vastaus kokoon 35)

Valikoimassamme on tällä hetkellä pääsääntöisesti naisten koot 37-44 riippuen kenkämalleista. Tilaamme jatkossa malleja myös alkaen koosta 35 ja päättyen kokoon 44 joten jatkossa kaikki voivat ostaa ja käyttää näyttäviä ja korkeita kenkiä. Kaikista kenkämalleistamme ei valitettavasti ole saatavilla todella pieniä tai isoja kokoja.


Millaisilla korkokengillä kannattaisi harjoitella kävelemään?

Jos sinulla on aikaa ja innostusta niin ihan millä vain. Mutta suosittelemme aloittamaan mahdollisimman matalakorkoisilla korkokengillä ja kun kävely alkaa sujua niin voit siirtyä korkeampiin kokokenkiin. Mikäli sinulla on jo kalenterissasi tilaisuus johon haluat korkeat korot, suosittelemme ns. platform -kenkiä. Platform -malleissa myös päkiäsi on korkeammalla joka pienentää reippaasti koron korottavaa vaikutusta. Samalla voit myös lisätä kenkiisi päkiätyynyt, jotka tukevat jalkaasi korkokengässä.


Voinko tilata kengät postiennakolla? Minulla ei ole pankkitunnuksia tai luottokorttia.

Emme myy kenkiä tai saappaita postiennakolla.


Mistä saatte kenkäkuvat?

1.12.2011 alkaen olemme kuvanneet kaikki tuotekuvamme itse. Siihen saakka olemme käyttäneet pääsääntöisesti valmistajien kuvia. Olemme halunneet panostaa tuotteiden valokuvaukseen, koska haluamme että voitte tehdä ostopäätöksen oikeiden tuotteiden perusteella. Mallikuvat ovat aina mallikuvia. Kuvamme on otettu myynnissä olevista kengistä eikä puunatuista protomalleista.


Sopiiko kengät xx minulle?

Emme tiedä. Mutta mikäli haluat niin otamme sinulle pyynnöstäsi tarkempia mittoja kengistä ja niiden oikeista koosta.


Saisinko kuvani esille verkkokauppaanne?

Kyllä jos kuvassasi on meillä myynnissä olevat kengät. Lähetä kuvasi meille sähköpostitse osoitteeseen palvelu@kipkop.fi niin sovitaan kuviesi julkaisusta. Voit myös käydä lisäämässä kuvasi Facebook-sivullemme ihan itse. Tykkääjämme katselevat mielellään upeita kenkäkuvia.


Mitä on keinonahka tai keinomateriaali?

Keinonahka on synteettisestä materiaalia jonka valmistukseen ei ole käytetty eläinperäistä nahkaa. Keinonahan käyttöominaisuudet ovat todella lähellä oikeaa nahkaa. Kosteuden kestävyys on keinonahassa usein parempi kuin oikeassa nahassa. Laadukasta keinonahkaa on vaikea erottaa aidosta. Kerromme kenkiemme kohdalla mistä materiaalista kenkämme ovat valmistettu.


Miten keinonahkakenkiä hoidetaan?

Keinonahkakengille on olemassa nykyään omia hoitoaineita. Älä usko kun netissä kirjoitetaan ettei keinonahkakenkiä voi hoitaa tai suojata. Kiiltonahkaisiin PVC-kenkiin suosittelemme PVC-kiillotussprayta, joka palauttaa alkuperäisen kiillon. Mattapintaisiin keinonahkakenkiin voit käyttää esim. kiillotussientä ja synteettisen materiaalin hoitoon tarkoitettua silikonisientä tai hoitovaahtoa.


Myyttekö keinonahkakenkien hoitoainetta?

Emme vielä. Hoitoaineet ovat tulossa valikoimaamme.


Kengissäni on liimatahra. Kuinka toimitaan?

Kenkiin jää satunnaisesti valmistusprosessissa liimajälkiä. Valmistajat kuten Pleaser pyytävät poistamaan liimajäljet Zippo-bensiinillä. Liimajäljet kyllä irtoavat.

Maksaako VIP-asiakkaaksi rekisteröityminen?

Kipkop Storen VIP-asiakkaaksi liittyminen ei maksa mitään, se on täysin ilmaista ja erota voit veloituksetta koska tahansa

Miten saan ilmaiset toimituskulut?

Kun ostoskorisi saldo ylittää 70 euroa, saat käyttöösi ilmaiset toimituskulut.